Monday 7 December 2009

Vizsgaláz Mumbaiban

Az agyamat ellepte egy vizsgaláznak nevezett nagy, homályos köd, amiben rendesen lélegezni sem lehet, kilátni belőle szintén nem lehet, és már nagyon elegem van belőle.

Egész héten tanultam, semmit nem láttam még Mumbaiból, de aztán holnap estétől Szombat délutánig városnézés lesz ezerrel, nagy evések, vásárlás, fotózás, minden. Enni alig mertem az elmúlt héten nehogy kiújuljon a múlófélben levő rohamos hasmenésem, bár amint a vizsgára gondolok kiráz a hideg, majd kiver a meleg, majd pisilnem kell.

Olvasgatom a neten hogy Magyarországon tombol a H1N1. Utánaolvastam a tüneteknek a neten, és egy csomót sikerült felismernem közüle, fáj a fejem, légzési nehézségeim vannak... Persze ezeket a H1N1en kívül a vizsgaláz is okozhatja, majd meglátjuk holnap mi lesz.

Ma éjjel hotelben lakom, közel a vizsgaközponthoz, azt hittem soha nem fogom megtalálni, de végülis ez is sikerült, lassan valami díjjal kellene jutalmazzam magam amiért túléltem az indiai valóságot Mumbaiban.

Megyek vissza tanulni, holnap tessék szorítani, retrospektív beszámolók hada fog következni a legendás 28 órás vonatozásról, olvasni nem tudó riksavezetőkkel való veszekedésekről, mumbai sétákról, az eddigi legnagyobb hasmenés körülményeiről és a csodálatos gyógyulásról, és sokminden másról. Illusztrációk is lesznek, stay tuned!

4 comments:

Anonymous said...

Nagyon várjuk! :)

Unknown said...

Nagy fosás, illusztrációkkal... mit mondjak, az én érdeklődésemet felkeltetted :-D. S ügyes legyél azon a vizsgán. Különben azt mondják, sehol az életben nem lehet annyi később sose használt angol szót (s azok szinonímáját) megtanulni, mint GRE-re készülve. Na, akkor luking forvárd, hogy olvashassuk a sok igen hatásosan beharangozott élménybeszámolót.

tivaa said...

Lelkes olvasoja vagyok szines indiai kalandjaidnak es talan eljott az ideje, hogy en is hozzaszoljak: sok sikert ahhoz a bizonyos vizsgahoz!

NTL,
Marosvasarhely

alberto said...

Ne foss a vizsgától ( legalább attól ne), mert menni fog az neked.