Monday 11 January 2010

Egy hónappal India után...

...gondolatban még néha ott vagyok, de lassan kezd csak emlékként megmaradni az egész. Néha amikor a kint maradt barátokkal beszélgetek eszembe jut ez-az amit még mindenképpen szeretnék itt leírni, de sajnos listát nem írtam róluk, ezért a felét el is felejtettem már.

Ott voltam elmaradva, hogy Mumbai és vizsga, azelőtt pedig November végén számoltam be a Balakalakaar-ról - a kettő közötti eseményeket megpróbálom szépen rekonstruálni majd. Szerencsére mindenhol mindig fotóztam, így csak vissza kell nézzem a képeket és máris tudni fogom hogy mire is szerettem volna még kitérni.

Boldog Új Évet mindenkinek, és akkor kezdődjön (vagy inkább folytatódjon) az indiai élménybeszámoló.

13 comments:

alberto said...

Úgy legyen! Ámen.

Anonymous said...

Mikoooor? :)

Anonymous said...

:(
Tényleg érdekes beszámolóid voltak, szívesen elolvasnám a "befejező részt" is! Ha túl hosszadalmas volna megírni, akkor legyen képújság. Abból is sok csemege kiderül! Várunk vissza (biztos vagyok benne hogy nem vagyok egyedül)!

Anonymous said...

Mindig csak várni....
Please Réka valami kicsit csepegtessél még nekünk Indiáról.

Unknown said...

annyira hianyzik a folytatas////mindig ujraolvasom a regebbieket es gyonyorkodom a felvetelekbe........

Anonymous said...

Itt hagytad az olvasóidat "high and dry". Nem szép...

alberto said...

Lesz itt folytatás ne féljetek! Most egy kis magánéletet él a mi Rékánk.

Anonymous said...

Velencei karneváli hangulat hevében megfeledkeztél régi olvasóidról. Ugye nem?

farsiris said...

Folytatás ???? :(((

Anonymous said...

Ezennel ezt a blogot befejezettnek nyilvánítom a jelenlegi állapotában. Köszönet az alkotójának , hogy oly sok élményt megosztott a 6 hónapos indiai tartózkodásából. Remélem, hogy egyszer még újból eljut Bombay-ba, s akkor is elkapja a blogírás láza.
Laca

alberto said...

De jó volt újra olvasni. Remélem Réka neked is jó néha nézegetni a régi kélpeket.

Anonymous said...

Hát ennek örökre vége!

alberto said...

Jó néha nosztalgiázni. De szép volt, biztos örökre emlékezetes marad ez indiai kaland.