Thursday 30 July 2009

Változott a terv

Tudniillik az történt, hogy sokáig vártam, hogy visszaírjon az a lány, aki az aktuális kapcsolattartóm Chandigarhban, de nem jelentkezett, ezért beszéltem mással, aki adott egy jó kis útbaigazítást - ez volt az előző bejegyzés.

Mire azt memorizáltam, lejegyeztem és beletörődtem, addigra jelentkezett az eredeti kapcsolattartó, és megadott egy, az előzőnél kevésbé részletes, de annál meredekebb útbaigazítást:

- megérkezem Delhibe, üljek taxiba, és menjek el egy teljesen noname címre
- ahol hívjam fel a nemlétező indiai telefonomról a leendő főnökömet, akiről a nevén kívül sokmindent nem tudok
- majd a meeting után jussak el a Delux - AC - Volvo Bus kombóval Chandigarhba, ahol ő és csapata majd várnak rám.

Nos, meghánytam-vetettem a dolgot, és arra jutottam, hogy a legjobb az lesz, ha összegyúrom a két tervet, és megpróbálok vele elnavigálni a 11 milliós városban.

No comments: