Thursday 30 July 2009

Vera

Kedves, belevaló lánynak tűnik, úgy érzem sok mindenben hasonlít rám. Ő is benne van az AIESEC-ben, és ő is szereti az idegen kultúrákat. Ő is dolgozik egyetem mellett, így tudja, hogy néha nem könnyű helyt állni.

Ma találkoztunk először, és egy kicsit szorongtam, hogy vajon milyen lesz ez a találkozás, de azt hiszem jól ment, én legalábbis jól éreztem magam.

Vera is most készül külföldre gyakorlatra, így adott volt a közös téma. Én holnap utazom, Vera egy hónap múlva indul, mégis mindketten nagyon izgulunk hogy és mint lesz kint. Én kicsit többet leszek kint mint ő, de mivel ő még nem volt külföldön hosszú távon, ezért azt hiszem mindkettőnknek lesznek nehezebb napjai kint.

Ja, és a legfontosabb, hogy Vera is Chandigarhba jön :-)

Ennek nagyon megörültem, azt hiszem, jó barátok leszünk kint.

No comments: