Thursday 12 November 2009

Teve a ház előtt, avagy ez is csak Indiában történhet meg velem


Múlt szombaton épp befejeztem a tanulást és elindultam a boltba vásárolni, kilépek a házból, hát a kapuban áll egy teve meg egy fickó, a teve nézelődik, a fickó meg egy pohár vizet szürcsölget.

Teljesen szürreális volt a helyzet, mit csináltak ezek ketten itt? Csak arra tudok gondolni, hogy a fickó elvitte a tevéjét sétálni és útközben megszomjazott, hát kért a szomszédtól egy pohár vizet, és amíg ő ivott addig a teve lefoglalta magát egy kis nézelődéssel.

Azt hiszem ehhez sokat nem kell hozzáfűznöm, készítettem egy fotót, a csávó biccentett, én elmentem gyümölcsöt venni a boltba, ő meg sétált tovább a tevéjével. Hát Istenem, mások kozmetikushoz viszik a kutyájukat, ennek tükrében a teve sétáltatás már nem is tűnik olyan extrém szombat délelőtti elfoglaltságnak...

No comments: