Thursday 17 September 2009

Egy átlagos nap

Tegnap egy átlagos napom volt délután 6ig.

Reggel normális időben keltem fel, igaz hogy 6kor már valami kölykök randalíroztak a hátsó udvaron, de ez még belefér a normális kategóriába.

Volt víz, volt reggeli, felöltöztem, eljöttem munkába, nem zuhogott, nem tévedtem el, a munka is nagyjából jól telt, szóval tényleg átlagos, békés nap volt.

Aztán 6kor fordult egyet a világ.

Az egyik tag a gymből meghívott egy összejövetelre, ahol - mint utóbb kiderült - én voltam a generációm egyetlen képviselője. A többiek mind 39-55 közöttiek voltak, de nagyon érdekes emberek, rég vagy talán még soha nem voltam ilyen érdekes társaságban.

Az egyik fickó, Julien angol, és két és fél éve egy autóban él, utazó, a világot járja, ide is autóval jött Angliából. Nyilván sajátos világnézete van, de nem ragaszkodik azokhoz görcsösen, tegnap egy-egy vita során ha győztesen kerültem ki elismerte, hogy talán tévedett. Azt kívánom bárcsak felvettem volna a tegnapi beszélgetéseket mert sokáig szeretnék emlékezni rá.

A másik két úr indiai, nagyon kedves emberek, üzletemberek mindketten, világjárt és művelt emberek, akik nyilván más szemszögből nézik a világot mint én, de azt hiszem mindannyiunknak érdekes és (nekem) tanulságos volt többet megtudni ezekről az emberekről, ezekről a dolgokról.

A vacsora rendkívül finom volt, halat, csirkét, kecskét ettünk, aztán elmentünk egy kínai helyre és megdobtuk az egészet még egy kis csirkével. Indiában most először ittam bort, egy nagyon finom Chirazt, majd a kínai helyen fehérbort. Amikor azt mondom kínai hely, akkor nem a sarki kínai fiúra gondolok, hanem egy baromi puccos étteremre.

Gondolom a fentiekből kitűnik, hogy nem az én társaságom, nem az én kategóriámba tartozó emberekkel voltam, hanem ilyen nagyon gazdak réteggel, de végülis az utazó (Julien) inkább hozzám hasonlít mint hozzájuk, úgyhogy vehetjük úgy is, hogy 50-50 százalékban képviseltetett a két társadalmi osztály. Persze csak én kategorizálok, ők egy percig sem éreztették, hogy én más társadalmi osztályból vagy kasztból jönnék, én egyszerüen egy külföldi lány vagyok.

No comments: