Wednesday 2 September 2009

Monszun reloaded

Amikor nemrég arról írtam, hogy tombol a monszun (mert néhány egymást követő napon át volt egy-két egy-két órás eső, hatalmas, zuhogó eső), akkor azt hiszem tévedtem.
Vasárnap délelőtt normális idő volt, délután viszont egy órát zuhogott és után is egész nap szemerkélt. Hétfőn amikor felkeltem, esett az eső, és két órán át megállás nélkül ömlött. Aztán csendesedett kicsit, de gyakorlatilag a nap hátralevő felében óránként kezdett újra esni, és csak estére lett valamivel is szárazabb idő. Tegnap egész éjjel zuhogott (buliban voltunk, utána meg otthon, és átbeszélgettük az éjszakát valakivel, ezért nem aludtam semmit, és TÉNYLEG egész éjjel zuhogott), délelőtt csak esett, délután szemerkélt, este nem tudom, mert aludtam.
Ezalatt a három nap alatt annyi eső esett le (az én viszonyítási rendszeremhez képest), mint otthon 2008-2009ben összesen. Talán túlzok, de baromi sokat esett.
Ennek következtében a falu, ahol minden nap elgyalogolok teljesen elázott, bokáig jártunk a vízben (ezzel nem túlzok, tényleg bokáig ért a víz sok helyen, sőt, volt ahol majdnem térdig). Gondolom erre Edó azt fogja kommentelni, hogy milyen egészségtelen meg fertőző az a víz, és hogy nem kellett volna belemenjek, de sajnos repülni nem tudok, dolgozni kell, ezért aztán kénytelen voltam belegázolni. Ahogy beértem munkába szappanos meleg vízzel jól megmostam a lábam, kimostam a cipőm (kicsit furcsán néztek rám, de elintéztük azzal, hogy ilyenek a furcsa európaiak), úgyhogy reméljük semmi egetrengető nem történt.

2 comments:

Unknown said...

Nyilván nem ezt fogom mondani, hanem azt, hogy Tesco-s szatyor.. a lábadra tekerve csodákra és védelemre képes... pusszancs öreganyád

Rekuc said...

Tesco-s szatyor... of course...