Saturday 19 September 2009

Ez is csak itt történhet meg...

Épp úton voltunk valahová a főnökömmel, elég nagy volt a forgalom, kocsik, motorosok, riksák mindenhol. Megálltunk egy piros lámpánál, egy fehér autó mögött és vártuk hogy zöldre váltson. Az előttünk levő autó soförje kiszállt az autóból, átsétált az autó túloldalára, szépen lassan kinyitotta az ajtót, kivett egy üveget, lecsavarta a dugót, kinyitotta a benzintartályt és szépen lassan megtankolta a kocsiját.

És amikor azt mondom hogy szépen lassan, akkor az annyi időt jelent, amíg elkezdte önteni, észrevettem, észbekaptam, elővettem a fényképezőgépet a hátizsákból, levettem a kupakot, fókuszáltam, és kattintottam. És a csávó ekkor még mindig tankolt. Egy műanyak flakonból. Hát, ezek az indiaiak tényleg lazán veszik az életet!

No comments: