Wednesday 23 September 2009

The traveller


Julian utazó. Az én szememben mindenképpen.

Nem tudom mivel foglalkozott mielőtt utazni kezdett volna, de az utóbbi két és fél éve az utazásról szólt, bejárt sok kontinenst, és most épp India volt soron.

A sors vagy mittudomén mi Chandigarhban hozott össze vele, összesen kétszer találkoztam vele, érdekes ember, buddhista, művelt, rengeteget tanultam tőle - örülük hogy megismerhettem. Persze kicsit irigyelem, mert a mágikus kisbuszával oda meg ahová akar, nincsenek megkötései, nincsenek korlátai. Igaz, Goában találkozott egy lánnyal, és most visszamegy érte Európába, de akkor is nagyon szabad és független életet élt eddig. Meg magányosat. Olyat, amilyent talán nem nagyon szeretnék magamnak.

Julian utazó. Sokat tanultam tőle. Egyrészt megerősített abban a hitemben, hogy utazni szeretnék én is - másrészt megerősített abban a hitemben, hogy milyen fontos az időzítés, és nekem nem most van itt az ideje az utazásnak. Tanulni vagy dolgozni fogok, attól függően hogy hogy alakul a következő pár hónap. Amikor lesz miből és lesz kivel, akkor majd veszek egy kisbuszt és utazok egyet a világ körül én is. Addig pedig vagy felvesznek egyetemre, vagy visszaköltözöm Magyarországra.

Julian utazó. Azt hiszem kivárom amíg én is utazó leszek, és nem sürgetem a dolgot.

4 comments:

Ors said...

:0)))

Anonymous said...

hope :D

M! said...

Miért fogyatkoztak meg a bejegyzések? Arra tippelek, hogy beilleszkedtél, de azért erősíts meg ebben a hitemben :)

Rekuc said...

Kirandulni voltam, azért ritkultak a bejegyzések. De most sok van felgyűlve, úgyhogy stay tuned!