Friday 30 October 2009

A henna bűvöletében - talán függő lettem?

A sokadik henna festésem, beleszerettem a dologba, és a minták egyre szebbek, a felületek egyre nagyobbak lesznek. Először csak tenyér, aztán tenyér és egy kis kar, most pedig a teljes felkar.

Ha találok egy női testfestőt (vagy két havert akik őrzik a férfi testfestőt amíg fest), akkor mielőtt hazamegyek készíttetek egy nagyot ami az egész hátamat befedi! Az lesz ám a mulatság...

Fotóriport a folyamatról és az eredményről alant.



3 comments:

alberto said...

Az egyik testőrnek szívesen elmegyek, csak egy repjeggyel kellene megdobnod Budapest- Új-Delhi -Budapest viszonylatban. :)

Imre said...

Egy hónappal ezelőtt jöttem haza Mumbaiból, csupán egy hetet töltöttem ott. Nagyon értem, amit itt írsz... és kicsit irigyellek is, mert India szebbik részét láthatod. Hazaérve kötelező fotókiállítást szervezni! És Udvarhelyen is kiállítani. Zilahi Imre

Rekuc said...

@alberto: ha az olyan egyszerű lenne... :-)

@Imre: én pont 4 hét múlva megyek Mumbaiba... Hazaérve fotókiállítást? Hát, nem tudom. Fogalmam sincs mi a menete a dolognak, ha van valami tipped hogy lehet megvalósítani, írj egy emailt kérlek (nagyzreka@gmail.com) Köszi!