Wednesday 28 October 2009

Testközelből a Szent Folyó - avagy csobbanás a Gangeszben

Nem olyan régen volt egy bejegyzés amiben többek között arról is volt szó, hogy milyen gyorsan beleolvadok a helyi dolgokba, hiszen első héten csak sterilen csomagolt kekszet akartam enni, mostmár viszont az utcáról is simán benyomok egy-két adag ezt-azt.

Tisztán emlékszem, hogy a bejegyzés végén azt írtam, hogy ki tudja, ha így haladok akkor egy nap a helyiekkel fogok a Gangeszben pancsolni. Nos, ez megvolt. Ugyhogy most nem nagyon tudom mit írhatnék ami ezen túltesz, bár biztosan van ilyen, csak jelen pillanatban nem nagyon jut eszembe.

Mondjuk azt hozzá kell tegyem, hogy a pancsolás nem volt több öt-tíz percnél, és csak bemártóztam, nem nyomtam be a fejemet teljesen a víz alá, és nem is ittam belőle - mint sok helyi. Na, talán ez az a limit amit nem fogok tudni átlépni: szürcsölni a Szent Folyóból.

A hinduk szerint aki megfürdik a Gangeszben annak az összes fürdés előtti bűne eltörlődik, úgyhogy akkor én most tiszta lappal kezdek, és nagyon oda fogok figyelni, hogy ne halmozódjon fel sok a számlámon, hanem még egyszer el kell menjek lemosni magamról a dolgot.











2 comments:

coffeecup said...

amikor megláttam a bejegyzés címét, én is pont arra az ominózus bejegyzésre akartalak emlékeztetni a kommentemben, amit te is említesz az írás elején. Úgyhogy most kénytelen vagyok azt mondani: no lám, no lám...

Rekuc said...

:-) ugye, ugye...