Wednesday 14 October 2009

Réka és az idegenek

Azért töltök fel ennyi fotót vadidegenekkel, mert hanem nem lenne hihető a sztorim.

Éppen a Taj Mahal felé sétálgattunk, már a kapun belül, de még messze magától az épülettől. Megálltunk fotót készíteni egy tipikus fotózkodós helyen, a főnököm kattintgatott a gépemmel, amikor két fickó odament hozzá, és megkérdezték, hogy készíthetnek-e velem egy fotót. Mire a főnököm azt mondta nekik, hogy profi vagyok és nem dolgozom ingyen, ráadásul elfoglalt vagyok éppen, ezért nem tudunk fotót készíteni. Persze én ezt csak jóval később tudtam meg, mert hindiül cseverésztek. Amikor megtudtam kissé mérges lettem, de aztán összefutottunk a csávókkal mégegyszer, és mintegy helyrehozandó az univerzummal a dolgot, azt mondtam nekik, hogy most ingyen is készíthetünk egy képet. Készítettünk is képet, és ekkor elindult a lavina.

A nap folyamán legalább negyven fotót készítettem vadidegenekkel, de nem azért mert azt hitték profi vagyok, hiszen nem volt honnan tudják ugye, hanem egyszerűen azért, mert európainak nézek ki. Igaz más európaiak is voltak, de őket is gondolom fotózták ezerrel, csak nem volt időm figyelni, mert vagy engem fotóztak, vagy én fotóztam a Taj Mahalt.

Úgyhogy akkor következzen egy rövid válogatás a nap terméséből, így lettem sztár egy napra, avagy Réka és az idegenek:












No comments: