Monday 26 October 2009

Rövidhírek

Tegnap reggel munkába jövet beültem a riksába, és – mivel sok cuccot kellett cipeljek – a beülés után véletlenül kicsúszott a válltáskám a kezemből és leesett a földre, pont a riksa kereke mellé. Épp hajoltam le érte és közben mondtam a riksasofőrnek hogy ne induljon el, de késő volt, a jármű szépen lassan gurulni kezdett, és öt centiméterről néztem végig ahogy a kerék átgurul a táskám egyik felén. Közben folyamatosan kiabáltam én hogy STOP, STOP de nem nagyon használt, a riksa soförje elindult, és annyi a telefonomnak. Megjavíttatni itt nem lehet, mert nincs meg az eredeti számla (amit tavaly májusban állítottak ki Nagyváradon, milyen meglepő hogy nincs meg...). Úgyhogy most a főnököm régi régi telójával mászkálok.

Ismét leszakadt egy darab az egyik lábujjamról, nem értem mi van, nem is emlékszem mi történt, egyszer csak odanéztem és vérben tocsogtam. Szerencsére már hozzáedződtem az ilyen esetekhez, fájdalommentesen operálom magam az utcán, veszek egy palackozott vizet, sitty-sutty lemosom a sebet, szárítás, tapasz, ha szükséges akkor egy kis darabot lecsippentek a bőrből, körömből, szóval kis-orvosi diplomát is kaphatnék lassan.

Fürödtem a Gangeszben! Októberben? Igen, ugyanis itt napközben Júliusi idő van, és csak éjszaka van Októberi idő. No de a lényeg mégiscsak az, hogy megmártóztam a Szent Folyóban, ruhástól (természetesen), ezzel is közelebb kerülve az indiai kultúrához.

Az időjárás tűrhető lett Chandogarhban, napközben meleg van ugyan, de éjjel kellemesen hűvös az idő. Éljen az ősz!

A házban ahol lakunk volt egy kis balhé, ezért most se gáz, se internet. És még csak félig költöztem vissza, az emeletet már elhagytam, de a szobatársnőm fiúja a szobánkban alszik (ez az utolsó hete Indiában, jövő héten lelép), ezért aztán összevissza lakom. Reggelente két-három helyiségből próbálom összevakarni a cuccaimat.

Felkerült a blog az egologóra. Nem tudom hogy, de örülök neki :-)

2 comments:

coffeecup said...

mi az az egologo?

Rekuc said...

Erdélyi Blogring!