Monday 17 August 2009

“Az emberi boldogság ritkán a hatalmas vagyonok gyümölcse, sokkal inkább támad napi apró örömökből.”

Benjamin Franklin után szabadon, megpróblok azoknak a kis dolgoknak nagyon örülni, amikkel itt szembesülök, de a nagy bánat miatt nem veszem (eddig nem vettem) észre őket. Nos, akkor essen szó az élet apró örömeiről is!

1. A nagy meleg miatti rengeteg izzadás rendkívül jót tett a bőrömnek, olyan, mintha minden nap szaunáztam volna. Szép sima lett a bőr az arcomon, a hátamon, az apró bőrhibák is elhalványodtak, mintha legalábbis kozmetikai kezelésen vettem volna részt.

2. Egy sportteremben dolgozom, és emiatt nagyon sok alkalmam van sportolni, mozogni, ami az egészséges élet része ugye. Ráadásul olyan szerencsém van, hogy szauna és gőzfürdő is van, így amikor nincs nagyon meleg, akkor gőzfürdőzni és szaunázni szoktam, hogy megtartsam a bőröm rugalmasságát és simaságát.

3. Csak ketten vagyunk a szobában, ezért már a szobában is van hely, szekrényben is van hely, meg egyáltalán, már nem élünk olyan zsúfoltan.

4. Felfedeztem egy édességboltot-cukrászdát a környékünkön; ameddig a szem ellát, finomabbnál finomabb édességek, mondjuk max. hetente egyszer fogok odamenni, hogy megelőzzem az elhízást, de az a heti egy nap maga lesz az álom!

5. Szinte minden második-harmadik napra jut valami finom, új íz, étel, innivaló, ezért gyorsan terjed a helyi kaja-ismeretem.

6. Egy csomó alkalmam van motorozni, ami mindig is tetszett.

7. Mivel teljesen magamra vagyok utalva, megtanultam igazán értékelni azt, amikor otthon elém teszik az ételt, meg van villamos ami lehet tudni mikor jár és merre megy.

8. Ugyan rohadt messze vagyok mindentől és mindenkitől amit és akit eddig ismertem, de legalább utazhatok, és felfedezhetek egy új világot.

9. A munkahelyemen van légkondi, hideg-meleg zuhany, wc papír. Ehhez gondolom nem kell sokat hozzáfűzni.

10. Mivel egyik nap sem ugyanolyan mint az előző, ezért minden nap számíthatok valami újra, valami meglepetésre, valami másra.

1 comment:

Unknown said...

hajrá kislány! :)