Sunday 30 August 2009

Rock Garden

Hát akkor a közepébe vágok, a tegnapi fosásroham miatt nem lett volna jó ötlet kirándulni menni, pedig nagyon készültünk rá. Nagyon összebarátkoztam egy orosz sráccal, és megszervezte hogy megvárjanak engem is, és nagyon készültem rá, aztán közbeszólt a természet egy hasmenés formájában és bumm odalett a hétvége. Igazából az oroszokkal jövök ki a legjobban - ki gondolná - de most ez a poszt nem a helyes szőke orosz fiúkról szól, ezért aztán inkább visszatérek az eredeti témához.

Szóval a hétvégét Chandigarhban töltöttem, és volt egy srác, David, aki múlt héten végig náthás volt, ezért aztán ő sem ment kirándulni, és úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a híres Rock Gardent megnézni. A kertet Nek Chand hozta létre, titokban, 1957ben, és teljes mértékig szemétből, újrahasznosítható és eldobott cuccokból van felépítve. Első nekifutásra WTF, de ha jobban belegondolok, akkor egész érdekes koncepció és megvalósítás. Jöjjön a fotódokumentáció.


Kezdjük a kajával: a neve Bedmi puri with sabzi. Gondolom ehhez sokat nem is kell hozzáfűzni...


Táncoló (?) lányok (?) a csempefal előtt

Ez gondolom nőket akar ábrázolni, és úg néz ki, mintha a ruhája törött karperecekből lenne:


A szooknyából ítélve ez is nőt ábrázol, de az arckifejezést még nem tudtam megfejteni:

Kis pocakos szobor csempe-öltözékű követői között:


Majmok. No comment.


A csempe a menő ruházati cikk:

Egy félórás zuhogó eső után vártuk hogy át tudjunk mászni a pocsolyán, és akkor láttam meg ezt a kis cukiságot (a gyereket) úgyhogy gyorsan lencsevégre kaptam:



A jegykiadó ablak, ahol minden száz éven felüli ember ingyenjegyet kaphat. De ha valaki még csak 99, akkor biza jegyet kell vennie! Nem aprózzák el...


Csempekacsa csempefalon köelefántok között - idilli kép:

A helyiek néha megállítanak minket hogy fotózkodjunk együtt, és hát David elég feltűnő jelenség volt, ezért a kiscsajok körbevettek minket - tisztára mint valami celebeket:


Errefelé giga-hangyák vannak, és ha az ember nem figyel, 20 másodperc alatt bokától nyakig másznak fel:


Falusi ház útközben a Rock Garden felé:


A narancsdaráló csávó egy perc alatt kézít friss narancslevet, amit elvitelre is lehet kérni, és akkor műanyag zacskóba önti, beköti a száját, és lehet is vinni. Hasonlóan a tejet is árulják így kimérősen, zacsiban:


David, akiben fotós-lelkitársra leltem:

4 comments:

anettka van de mért said...

Zseniális ez az újrahasznosított anyagos park, nekem nagyon tetszik :)

OFF: Rékuc, nem teszed ki a főoldalra az utolsó kommenteket? Mert így elég nehéz megkeresni, hogy ki mikor hova kommentelt. ON

Unknown said...

Két napja semmi hír a fosásról. :) Minden ok?

Rekuc said...

Orsi, alábbhagyni látszik :-)

anettka van de mért said...

köszi :)