Wednesday 19 August 2009

Gole gappa

A gole gappa pont az, aminek hangzik: valami őrült indiai étel, amire rávettek hogy megegyem. Mivel tegnap délután ettem, és még semmi bajom, így azt hiszem egy újabb lépéssel vagyok előrébb az indiai életvitel megismerésében.




A cucc olyan mint egy darab valami, ami valami lével van megtölve, és a lében darabkák úszkálnak. Ezúttal nem nagyon mertem kérdezősködni, hogy mik az alapanyagok, jobb nekem ha nem tudom. A lötyinek édes-sós-csípős-savanyú íze volt, kicsit olyan, mintha mindenféle maradékokat összeöntöttek volna. Azt hiszem jobb ha nem boncolgatom a témát tovább hanem a következő adandó alkalommal iszom egy tequilát, ahogy az orvos tanácsolta otthon, hogy fertőtlenítse az emésztőrendszeremet.

Itt készült a finomság:




Apropó, ma reggel megfejtettem a rejtélyt, hogy miért mossák meg az itteniek a feneküket vízzel, ahelyett, hogy papírral megtörölnék a nagy dolguk elvégzése után - mert a víz tüzet olt, és az itteni kajától az embernek tűz keletkezik a seggében. Ez a puszta valóság, ma reggel én is megtapasztaltam a dolgot a tegnapi falatozás következményeképpen.

2 comments:

Ezüstcsiga said...

ez úgy néz ki mint a Gulab Jamun de az édesség :) estleg próbáld ki:) amúgy nagyon jó olvasni a bejegyzéseket olyan mintha én is résztvennék :)

Rekuc said...

Gulab Jamun?? ajaj, "jól" hangzik... :-D