Saturday 29 August 2009

Hasmenés reloaded

Megdőlni látszik a teóriám miszerint immunis lettem az Indiai hasmenésre, ugyanis ma újra belém költözött valami, ami csakis folyadék formájában hajlandó távozni, félóránként, és minden új jövevényt folyadékka alakít és azonnal WCre kényszerít.

Mondjuk ez lehet a tegnapi vakmerőségem miatt, munka után beültünk (vagy inkább kiültünk) a piacra enni, és benyomtam öt momót valami piros cuccal megöntözve, és mellé desszertnek egy fél lábos noodle-t, aminek egy kicsit furcsa íze volt, de mivel az is csípős volt, az ízét három falat után már nem éreztem.

Úgyhogy a Smecta-Immodium-sok víz-banán felállás újra képben van, ha valakinek van jobb tippje, hálásan megköszönném.

Kiegészítés: Először arra gondoltam, hogy a szervezetem (még) nem szokta meg az itteni kaját, és hogy tartózkodnom kellene tőle, de aztán úgy döntöttem, hogy felveszem a harcot a bélrendszeremmel, és megmutatom én ki az úr a háznál. Eddig 2-0 az állás, de ez még csak a kezdet!

5 comments:

Anonymous said...

2 Immodium egyszerre az elso alkalommal, amikor jelentkezik a "problema", aztan minden ujabb folyekony allapot eseteben tovabbi egy-egy Immodium, de ne haladja meg a napi 5 tablettat. A Smecta ugy tudom vlmi kiszaradasgatlo :) ugyancsak erre az esetre. Ajanlatos sajtot enni, az is jot tesz :) Jobbulast :) borso

Rekuc said...

Hm, az első alkalom már messze van, és csak egy Immodiumot vettem be, de a többit megfogadom :-) A sajttal az a baj, hogy csak olyan telemea-szerű cuccot láttam, és arról nem vagyok meggyőződve hogy most megtenné a hatását - legalábbis a pozitív hatását.
Úgyhogy ha minden kötél szakad, már csak a fekete csokiban bízhatok :-)
A főnököm szerint sok gyümölcsöt kellene egyek így hasmenés táján, és vett is nekem egy öl almát-körtét-banánt, úgyhogy lassan azokból is benyomok párat, just in case.

coffeecup said...

anno nagymamám mesélte, hogy ők a gyárban ilyen esetben bekaptak egy kiskanál őrölt kávét. a gyomorrontás okát természetesen nem szünteti meg, de mint a kakaó, a kávé is "hasfogó". talán ezért mondják, hogy ha sok kávét iszol szorulásod lesz? már bocs a vulgáris kifejezésért, dehát ha ez a szó rá... :)
én egyszer kipróbáltam ezt a módszert, bár az is igaz, hogy először és utoljára akkor alkalmaztam, mikor rá egy hétre vakbélműtétre kerültem. szerintem a kettőnek semmi köze egymáshoz, de tapasztaltam, hogy a hatása megvolt.
csak egy tipp... :) jobbulást.

Rekuc said...

Hát köszi a tippet, holnap jöhet a kávé megoldás. Bár a nagyon (p)lötty-állapot alábbhagyott, még nem vagyok a helyzet magaslatán. Monjuk ha jobban belegondolok a szorulással is kínlódnom kellene, az sem lenne jobb...

M! said...

Nem győzöm elégszer mondani: whisky-whisky-whisky!!!