Wednesday 12 August 2009

Egy nagyon rövid bejegyzés arról, amikor csoda történik

Ma, munka után a golfpályáról kijövet láttam egy BMW-t parkolni a ház előtt, metálozott, hiperszuper modellt (5 series) és elfogott a sóvárgás, hogy mennyire vagány lehet egy hűs, kényelmes, tiszta, illatos autóval furikázni, és hogy mekkora mázli kell ahhoz, hogy valaki itt, a nyomor közepén egy BMW-t birtokoljon. Na de álmodozás az élet megrontója alapon elindultam a szokásos úton hazafelé.

Egy perc sem telt el, megállt egy kocsi mellettem, legördül az ablak, kiráamlik a friss, légkondícionált levegő, és a benne ülő tag megkérdezi, hogy elvigyen-e. Normális esetben oda sem nézek vagy nemet mondok azonnal, de amikor megcsapott a hűs levegő, akaratlanul is odanéztem, és mit látok, A BMW a golfklub elől... Azonnal hezitálni kezdtem, hogy most akkor mi is legyen, lelki szemeim előtt láttam az ablak-ajtó nélküli kis motor-riksát, amiben jó esetben 4-en 5-en nyomorgunk, és a valós szemeim előtt láttam egy metálszürke álomautót, és a józan eszem azonnak vitába szállt a kényelmes európai énemmel. Szerencsére a vita eldőlt, mert az autóban egy ismerős arc ült, az egyik rendszeres vendégünk a fitnesszklubban, így a józan ész befogta a száját, kezet csókolt a kényelmes európai énemnek, sőt, még meg is veregette a vállát, én pedig átéltem az ittlétem alatti legjobb és legkényelmesebb utazást.

No comments: