Wednesday 12 August 2009

Hozzászokni a jóhoz, vagy hálásnak lenni a jóért

Nagyon sok rossz tulajdonságom van, de mind közül az egyik legrosszabbat egy példával tudom illusztrálni.

Ha valaki olyan kedves hozzám, hogy két-három éjjel egymás után küld egy sms-t, hogy reggel jól induljon a napom, nagyon hálás vagyok érte. Ha egyik nap elmarad a sms, akkor viszont nagyon rosszul esik, és nagyon elszomorodom, sőt (és ez a legrosszabb az egészben) szemrehányó leszek, hogy mégis ma miért nem kedves sms-re ébredtem, miért nem gondolt rám. Ahelyett, hogy örülnék neki, hogy az előző napokban gondolt rám, azon mérgelődőm, hogy ma miért nem gondolt rám, biztos éppen ezt meg azt csinál, stb.

Ha valaki tud gyógyírt erre a dologra, szóljon, mert már és is haragszom saját magamra, amiért ilyen vagyok, és nem szeretném megvárni, amíg annak a kedves valakinek megyek vele teljesen az agyára... Szóval ha valakinek vannak erre tippjei, szóljon!

7 comments:

Anonymous said...

Remélem, nem Influenza írogat neked... Mert ha igen, kérdezd meg tőle, hogy körsms-e vagy sem... Az élet kemény, szóval ezt nem tudtam szebben, körültekintőbben vagy okosabban körbeírni... puszil Öreganyád ui: próbáld ki a Limeca-t, nagyon finom, kb olyan, mint a Fanta Citrom, de sokkal hűsítőbb :)

Rekuc said...

Édes kedves Öreganyám, nagy segítség volt ez a tanács!
Limeca megvolt, egész jó, bár engem kicsit emlékeztet gyerekkorom porból készült üdítőire...

M! said...

Sajnos most igaza van az Oregnek (bocsi, itt a naturista telepen nincs magyar ekezet...).
DE, gondolj arra, mennyire fogsz orulni neki, amikor egy reggel megiscsak a kedves sms ebreszt majd, addig meg kitartas.

nora said...

ez van...az ember konnyen hozzaszokik a johoz..ez a titka az egesznek..aztan meg merges, ha egyszercsak elmarad a "JO"..:)

Rekuc said...

Szóval veled is előfordul, mégsem én vagyok a freak...?

Anonymous said...

sima paranoia, rá se ránts, mindenkinek van.

Rekuc said...

Na akkor tényleg megnyugodtam, ha mindenkinek van... :-)