Monday 24 August 2009

Nem vagyok mar en sem kivetel

Ujabb merfoldkohoz erkezett az eletem.

Nem mondom, hogy teljesen varatlanul ert, mert a dolgok ugy tortentek egymas utan, hogy tudtam, elobb utobb eljutok ide is. Csak nem gondoltam hogy pont most, es nem gondoltam hogy ekkora elemi erovel fog magaval ragadni a dolog.

A Vasarnapi kirandulason (amirol majd este irok bejegyzest meg teszek kepeket) belevetettem magam az indiai forgatagba, hagytam magam sodorni az esemenyekkel, egyik szoszt a masik utan kostolgattam, nem torodve a kovetkezmennyel, es emiatt most nagyon faj a szivem. Vagy inkabb a hasam. De talan mindketto.

Tegnap reggel kezdodott, es ugy kellett vegiguljek egy ot oras meetinget a nagyfonokkel, aki Delhibol jott el hozzank, hogy vegig kellett koncentraljak, nehogy elengedjem magam, es ok olyasmit lassanak/tapasztaljanak, amihez hasonlot meg (szerintem) nem lattak.

Mar probaltam a Smectat, Immodiumot, valami indiai port, a Vilmos Kortet, a Bacardit (ez hulye otlet volt), de minden nagyon hamar tavozott, igy vagy ugy.

Mivel szerencsesen megeltem a ma reggelt, ezert arra tippelek, hogy mulando a dolog, pedig tegnap meg ugy nezett ki, hogy belulrol is megnezem a sarki klinikat (kicsit ugy nez ki mint egy istallo, sotet van bent, soha nem latok senkit kijonni onnan, ugyhogy arra tippelek, hogy vagy van egy hatso kijarat, vagy nagyon felrekezelik az embereket. Ezert is fordultam inkabb az oltokozpontos orvos tanacsara Mr. Alkoholhoz, a fel deci Vilmoskortet szinte sirva ittam meg olyan rossz volt (nem szeretem a palinkat...), aztan el kellett menjek egy bucsubuliba, ahol a sokkal finomabb, kevesbe hatasos Bacardival is probalkoztam ugye, de annak az lett a kovetkezmenye, hogy a Vilmoskorte megsertodott es visszajott.

No de a ma reggel nagyjabol siman indult, kicsit gyengen erzem magam, ugyhogy ma banankura lesz teriteken, remelem a dieta meghozza majd a gyumolcset :-)

5 comments:

Anonymous said...

Én nem mondom,hogy én megmondtam... pár nap piritós és keksz és sok-sok víz :) puszil öreganyád :)

Anonymous said...

Szia Reka!En vagyok mama Klaudianak mondtam hogy irjon neked minden nap megnezem hogy mit irsz es nagyon orulok hogy lathatlak vigyazz magadra legyel jo.Alig varom mar hogy karacsonyba talalkozhatsunk.Puszil mama a messze tavolbol!!!

Anonymous said...

Te Réka... Nekem nagy a gyanúm, hogy bár lehet fizikailag távozott belőled a Vilmos Körte, a hatása az megvolt és szerintem még a bejegyzés írásánál is érződött. Vagy lehet, hogy az már a Bacardi volt, na de a lényeg az, hogy valamelyiknek a hatása ott van sorok között. Puszi, vigyázz magadra!

Rekuc said...

@Edo: hat tudod mivel nincs konyha, ezert a piritost nehez osszehozni. marad a banan-keksz kombo...

@Mama: ez igazan meglepo, de nagyon orulok hogy olvasod te is, olvassad minden nap meg nezegesd a fenykepeket! puszi

@Szili:Te Szili, teves a gyanu :-) Mindketto tavozott, nagyon gyorsan meghozza, ugyhogy ketlem hogy barmi koze legyen a bejegyzeshez... de azert vigyazni fogok magamra! puszi

M! said...

Mamaaaaa!!! Hát ezt el sem hiszem! Olyan nagyon ügyes vagy! Olvasgasd minden nap!
Azon gondolkodom, hogy kellene neked egy számítógép, meg internet Adonyban, biztos meg tudnád tanulni, és egy csomó érdekes dolgot olvashatnál,meg írhatnál nekünk interneten levelet. Minden esetre nagyon-nagyon örülök!!!
Puszil Emőke

Rékuckám, te meg igyál whiskeyt, az segít :)