Monday 24 August 2009

Kiegeszites

Elfelejtettem meg ket dolgot.

Az egyik, hogy leesett az egyik kormom az egyik labujjamrol. Fogalmam sincs hogy tortent, egyszer csak azt vettem eszre, hogy az egesz korom fityeg, es egy icipici darab tartja. Ijedtemben leragasztottam, mert bele sem mertem gondolni hogy mi lehet alatta, de aztan egyszer raszantam magam, konyekig befertotlenitettem a kezem, es megoperaltam magam (levagtam a darab kormot). Az operacio komplokaciomentes volt, de a biztonsag kedveert ujra leragasztottam, mert nem birom nezni az ujjacskamat korom nelkul. Kozben valami uj koromfele burok lett ala, semmi ver, semmi egyeb szornyuseg, ugyhogy azt hiszem ezt az akadalyt is vettem.

A masik eset az eskuvo elott tortent, talpig pandzsabi ruciba oltozve szaguldottunk a motorral a helyszinre, amikor hirtelen elcsattantunk az ut szelen. Most sem tudom mi tortent, ugy nezett ki, mintha meg akarnank allni, aztan egyszercsak puff mar doltunk is. Annyi szerencse volt, hogy a ruci miatt feloldalasan ultem, ezert amikor eldoltunk akkor ugrottam egy nagyot (magas sarku cipoben), estem egy kicsit, de messze landoltam a motortol, ezert igazabol semmi bajom nem lett. Talpra alltam, leporoltam magam, es mentunk tovabb. Kicsit olyan remalomszeru volt a dolog, de mivel tegnapra lett egy nagy zold folt a labamra, ezert aztan megiscsak valosag kellett legyen.

Hat ennyi a kiegeszites, lassan tele leszek utesekkel meg horzsolasokkal, kicsit olyan mint gyerekkoromban amikor Adonyban sokat maszkaltam es mindig odacsaptam magam valahova.

4 comments:

Anonymous said...

Egyszer láttam Delhiben egy olyat, hogy egy motoros elütött egy pasit. Kb. 3 másodperc alatt történt az egész. A pasi felpattant, a motoros meg elkezdett vele kiabálni.. aztán fél perc múlva mindenki ment a dolgára és senki nem figyelt rájuk...
ma megyek emlékeztető oltásra :( ki fogja majd a kezem ??? puszil öreganyád :)

Rekuc said...

Nem akarsz semmire célozni ezzel a ki fogja a kezed dologgal...ugye??

Anonymous said...

de igen :) egyébként túléltem :)

Rekuc said...

Hát nagyon örülök hogy sikeresen vetted az akadályt, a te korodban ez azért elvárható, nem? :-D