Monday 10 August 2009

A homestay


Az egyik legjobb dolog a világon. Igaz, én csak egy napot voltam egy családnál, de nagyon nagyon kedvesek voltak. Befogadtak a házukba, megmutattak ezt-azt a városban, enni adtak. Az AIESEC szétszórtsága miatt négyen aludtunk gyakornokok a szobácskában, de a család becsületére váljék, hogy befogadtak mind a négyünket, és nagyon kedvesen bántak velünk. És a kaja isteni volt! El fogom majd kérni a receptet a kedves anyukától, bár nem tudom, hogy otthon mennyire lehet elkészíteni alapanyagok híján. Ki tudja, talán idén Karácsonykor csapatival fogjuk mártogatni a csípős indiai szószokat :-)

Mivel csak egy napot voltam ott - szintén az AIESEC szétszórtsága miatt - ezért nem tudtam képeket készíteni velük, és mesélni sem tudok róluk sokat, de ha még járok arra, akkor nem mulasztok el részletesen beszámolni róluk!

1 comment:

Anonymous said...

Most olvastam végig az eddigi sztorikat! túlélő!!
azért látom a képen, hogy laptopokból nincs hiány ... :-)
A banánban sok a B vitamin, ami jó az idegekre; nem is szabadna depisnek lenned ennyi banán után!!! egyél halat, az is jó az idegekre!!! vagy nevess és jobban érzed majd magad!
na ennyit a jótanácsokból!
pussz