Saturday 22 August 2009

Ebéd a főnökkel

Néha elmegyünk ebédelni a főnökkel, és amikor azt mondom, hogy ebédelni a főnökkel, akkor nem kell túlképzelni a dolgot, általában piac, bódé, ritkább esetben valami kopott kis falatozó a helyszín. A kaják nagyon változóak, egyikről másikról már meséltem, és mivel a főnök pur vegetáriánus, ezért sosem eszünk húst. Mondjuk ezt annyira nem bánom, örülök, ha azt amit ilyen helyeken megeszek meg tudom emészteni.

Legutóbb rizs, csapati, paszuly, karfiol, szószok volt a terítéken, nem győzöm ismételni milyen finom errefelé a kaja, annak ellenére, hogy mindenhol kézzel eszünk és gyakran a felszolgáló olyan gyanús külsejű, hogy nem is vagyok biztos abban, amit eszem. De azért megeszem :-)


3 comments:

coffeecup said...

te figyelj, ez baromi jól néz ki!! mondjuk a szószokkal nem biztos, hogy kezdenék valamit, de az a fehér rizs meg a kenyér... nyámmmiiii

Rekuc said...

Mes, Mes, a feher rizs meg a kenyer nagyjabol ugyanolyan, mint otthon :-) Nyami, de semmi extra, pont a szoszok teszik izletesse. Es itt a fel vilag vega, ugyhogy tuti elvezned! (tudom hogy te mar megtertel, de attol meg gondolom szimpatizans maradtal)

coffeecup said...

nem áll tőlem távol, az biztos, bár az utóbbi időben - mások szerint - kiváló pecsenyéket rittyentek, szóval azért...
viszont tudod jól, milyen válogatós vagyok, tehát biztos vagyok benne, hogy én ebből tényleg csak a rizset és a kenyeret élvezném :)